Nettbank gir oversikten
I nettbanken har man stort sett oversikt over all økonomi. Betalinger til inn- og utland, overførsel mellom konti og kjøp/endre på produkter er bare noen få eksempler på hva man kan gjøre.
Får å få tilgang til nettbank, må du være kunde hos oss og ha BankID. Nettbanken er enkel, oversiktlig og som mobilen - åpen 24 timer i døgnet.
Med Nettbank kan du bl.a.:
- Se saldo og begevelser på konto og andre produkter.
- Sende sikker melding til banken (sensitive personopplysninger)
- Bestemme sms-varsler
- Aktivisere mobilbank
- Signere elektroniske dokumenter
Hjelp til opprettelse av Nettbank
Nyttige linker
For å bruke nettbanken hender det man må tillate informasjonskapsler i nettleseren, og for å kunne lese nettpost, må din pc kunne lese Adobe Reader. Det kan derfor være til nytte å laste ned noen av disse nettlesere og programvarer.
Ofte stilte spørsmål
Kan jeg få bankID på Dnummer?
Her hos oss i Tolga-Os Sparebank utsteder vi ikke bankID på Dnummer lengre.
For å få utstedt bankID kreves det norskt fødsels og personnummer.
Hvorfor får jeg ikke betale til utlandet?
For å kunne betale til utlandet må dette ligge aktivt på din nettbankavtale. Har du ikke dette valget i din nettbank kan du ta kontakt med vårt kundesenter. Som vil hjelpe deg å aktivere dette.
Hvor kan jeg endre max betalingsbeløp fra konto?
Hva må jeg gjøre for å få tilgang til nettbank?
For å få tilgang til nettbank, må du være kunde hos oss og ha BankID.